Xerrada: Descobreix Ladakh, el petit Tíbet de l'Índia


El proper divendres 25 de febrer, a les 19h a l’auditori del Centre Cultural Can Fabra (Barcelona) i gràcies als amics de Coneguem el món, realitzarem una projecció de fotografies i una xerrada sobre el Ladakh, una regió enclavada entre les gegantines serralades del Karakorum i dels Himàlaiaes, a l’abric de les pluges monsòniques, una de les últimes terres mítiques d’Orient.


Sota el títol "Descobreix Ladakh, el petit Tíbet de l'Índia", esperem reunir a amics i enamorats del viatge per a passar junts una bona estona, recordant els paisatges, l'espiritualitat de la gent, la seva cultura arrelada durant segles... ingredients que ens han convidat a visitar aquesta zona els anys 2008 i 2010.

Us hi esperem!


7 comentaris:

Jordi Lluís Pi ha dit...

Intentaré estar-hi. Crec que pot ser molt interesant.

Gràcies.

Merche Gallart ha dit...

Jo segur que hi vaig, és un lloc que m'agradaria anar.

Núria Borràs ha dit...

eiii!!
Merche, ens veiem doncs!
Jordi, es coneixem!

Mercè Salomó ha dit...

Allà hi serem!

Petons!

Eduard ha dit...

Una xerrada fantàstica !!! Moltes felicitats !!!

Josep M. Ferrer ha dit...

El Ladhak ha de ser un indret brutal! Vaig ser-hi a l'Índia fa un parell o tres d'anys, però no vaig tenir temps d'acostar-m'hi a la frontera amb Nepal. Ha de ser increïble!!!

Núria Borràs ha dit...

Josep M., hi has d'anar, és un indret increíble, la gent, els paisatges, la cultura... t'encantarà!

Núria.